2012. december 29., szombat

Zayn♥♥



Meglepetés reggeli. 

Egyik vasárnap reggel történt, hogy Zayn lakásában ébredtem fel. Mindketten hihetetlenül fáradtak voltunk. Előző éjszaka hatalmas buli volt.
Felvettem egy rövid pizsamanadrágot és Zayn Guns ‘n’ Roses-os pólóját és lementem a konyhába némi reggelit készíteni, mikor két kezet éreztem a derekamon, majd ajkakat a nyakamon.
- Zayn… - mondtam kissé beindulva ahogy szája elindult az enyém felé.
- Mi az? Nem tetszik? - mondta mosolyogva, majd két kezével az arcomat fogta és nyelvét lassan átdugta a számba.
A csók minden pillanattal egyre intenzívebbé vált. Kezem a nyaka köré tekertem, Ő pedig a fenekemet fogta így megkönnyítve a felugrást, majd lábaimat a dereka köré fontam. Tett velem néhány lépést, amíg a hideg hűtő a hátamhoz nem simult és az Ő forró mellkasa pedig az enyémhez. A hideg ellen tennem kellett valamit ezért kicsit ellöktem magamtól, majd eltávolodtam a hűtőtől is.
Visszalépett hozzám, elég közel annyira hogy szabad kezével le bírja húzni rólam a rövidnadrágot. Amint keze csinálta volna a dolgát, a tűzriasztó megszólalt.
- Ó a francba! - kiáltottam fel és azonnal eszembe jutott a sülő palacsinta, ami abban a pillanatban már lángba borult. Azonnal leöntöttem egy bögre vízzel. A tűz megszűnt, a riasztó elhallgatott. - Remek, oda a meglepetés reggeli. - fakadtam ki, majd egy őrült ötlet szaladt át a fejemen. - Édes - fordultam Zayn felé, aki figyelmesen hallgatott. - leülnél kérlek az asztalhoz?
- Oh, úgy látom folytatni akarod a játékot. - húzgálta szemöldökét.
- Egy szóval sem említettem hogy megállunk. - megcsókoltam, majd a hűtőhöz szaladtam. Kivettem belőle tejszínhabot, nutellát, csokiszirupot és kevés epret. A pulton találtam két törölközőt, azokat is felkaptam és visszamentem az asztalhoz. Zayn már ott ült az egyik széken, a háta mögött összekulcsolt kezekkel.
- Valaki izgatott. - néztem rá huncut mosollyal az arcomon.
- Biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen. - erre én csak nevetni kezdtem, majd elkezdtem bekötni a szemét. - Ez miért kell? - kérdezte.
- Ez egyszerű. - válaszoltam. - Tesztellek. Adok valamit a szádba és ki kell találnod, hogy mi az… - megálltam egy pillanatra - … és azt is, hogy melyik testrészemről kaptad.
- Viccesen hangzik. - nevetett fel.
Kinyitottam a nutellás üveget és ujjaimmal a nyakam bal oldalára raktam egy keveset, majd közelebb hajoltam Zayn-hez, hogy le tudja nyalni. Miután lenyalta az összes édességet még a nyakamon maradt és szívni kezdte. Kínzott ezzel, de nem hagytam hogy nyögés hagyja el a számat.
- Ez… egyértelműen nutella. - mondta, majd lenyalta a szájáról ami ottmaradt, és visszatért a nyakamhoz. - Ez pedig egyértelműen a nyakad, kicsim.
- Helyes válasz. - mondtam nevetve.
A következő a csokiszirup volt, amivel körbe kentem a számat, így Zayn meg tudott csókolni. Az ölében ültem, és éreztem ahogy a pénisze megmerevedik. Engedtem egy ‘hmm’-öt kicsúszni a számon.
- Tetszik amit érzel? - kérdezte csintalan vigyorral az arcán, mire én megütöttem a vállát.
Megcsókoltam, mire ő visszacsókolt és az összes csokiszirupot lenyalta a számról. Kezem a nyaka köré tekertem, így nem tudta megszakítani a csókot és a nyelve a számba furakodott. A csók minden pillanatban egyre forróbb lett, majd egy hirtelen pillanatban elhúztam a fejem. Tudtam, hogy ezzel megőrjítem.
- Szóval, mi ez? - kérdeztem nevetve miközben láttam, hogy a szája csókra éhezik.
- Édes, ne kínozz tovább. - mondta hisztisen, engem hangosabb nevetésre késztetve.
Nem érdekelt mit mond. A legnagyobb kínzásra készültem. A bal mellbimbómra nyomtam egy kis tejszínhabot, majd óvatosan a szájához érintettem. Nyalogatni kezdte, majd mikor körkörös mozdulatokat kezdett el csinálni, fejem hátraszegeztem, az ajkamba haraptam majd halk nyögések hagyták el a számat, majd kezeket éreztem a hátamon.
- Te csaló… - nem volt időm befejezni a mondatot mert Zayn az ajkaimra támadt az övéivel. Felállt a székről, lefektetett a földre, anélkül hogy megszakítaná a csókot. Fölém került. Nyelvét végighúzta a nyakamon, majd elért a melleimhez. Felhúzta a pólómat és masszírozni kezdte őket.
- Ó, nézd… - nem mondtam semmit, annyira fel voltam izgulva, nem érdekelt mit akar mondani. - …itt maradt egy kis tejszínhab.
Abban a pillanatban elkezdte nyalni a mellbimbómat és gyengéden harapdálni kezdte. Pár pillanattal később elkezdett lefelé haladni. Elérte a nadrágomat, amit nemes egyszerűséggel lehúzott rólam. Egy kevés csokiszirupot nyomott a vénuszdombomra majd nyalni kezdte.
- ZAYN, ISTENEM! - kiáltottam minden pillanatban ahogy egyre közelebb került a csiklómhoz. Amint elért ahhoz a bizonyos ponthoz a hátam ívbe feszült, a lábujjaim görcsbe ugrottak az élvezet hatására. Nyelve körbe-körbe mozgott a csiklómon. Teljesen közel voltam az orgazmushoz mikor hirtelen megállt. A következő pillanatban azt éreztem hogy fordul a kocka. Én kerültem fentre. Felnyúltam az asztalra, bele a nutellás üvegbe és felálló szerszáma végére kentem egy keveset és nyalni kezdtem, amíg az egész játékszer be nem került a számba.
- NE ÁLLJ MEG! - ordította, amivel mégjobban beindított. Egyre gyorsabban kezdtem mozgatni a fejem, a pénisze csúcsán körkörös mozdulatokat végeztem a nyelvemmel. A következő dolog az volt, hogy megálltam és a vaginám a farka fölé pozicionáltam, majd ráereszkedtem és lovagolni kezdtem. Zayn száját nyögések és zihálás hagyták el és néha egy-egy “NE HAGYD ABBA” felkiáltás, addig amíg meleg folyadéka nem töltötte meg a vaginámat. Fejem hátraszegeztem, majd pár pillanattal később én is elélveztem.
A mellkasára estem. Ő átölelt és megpuszilta a homlokom.
- Ez volt a létező legjobb reggeliötlet. - mondta, mire mindketten hangos nevetésben törtünk ki.
~Molly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése