2012. december 31., hétfő

Niall-el a strandon


Hancúr a strandon - with Niall Horan.. remélem tetszeni fog. 
*Niall* 
Délután fél három felé járt az idő. A nap égetve sütött, én és Sophie pedig már vagy egy órája süttettük magunkat a tengerparton. Hallottuk a sirályok hangját, amint unottan víjjognak a fülledt melegtől de lehet, hogy csak hallucináltam,mert a tűző nap és a délibáb mindenre képes.  Csendben voltunk, ő zenét hallgatott az iPodján, amit szülinapjára kapott tőlem én pedig figyelgettem a napfénytől megcsillanó bőrét, végigfuttattam a tekintetemet a vádlijától a fenekén és a hátán át egészen a szőke hajáig, majd vissza. Vizuális típus vagyok, és Sophie teste mindig beindít. Örültem, hogy találtam egy olyan lányt, akinek nem csak a szexre kellek, bár annak mégjobban, hogy azért a barátnőm mindig vevő volt egy kis hancúrra. Végigsimítottam a hajamon, majd nagy melegemben, felpattantam a törölközőről. 
- Mit csinálsz? - nézett fel Sophie az iPod-ból. Gyönyörű arca volt, az egész lány maga volt a csoda.
- Nem bírom ezt a meleget, megyek fürdeni.. nincs kedved velem tartani? - lustán nyújtózkodtam egyet, azzal a hátsószándékkal, hogy majd így jobban feszülnek a kockák a hasamon és a mellkasomon, imponálni akartam neki. Láttam, hogy sikerült, végigmért, majd mosolyogva bólogatott. 
- Ha beviszel a vízbe… - aha, szóval kihívást is állít. Egy egyszerű mozdulattal felkaptam és a karomban a tenger felé vittem. A bőre illatától teljesen beindultam, ahogy átfogta a nyakam és hozzámbújt, és éreztem, hogy a nadrágomban bizsergés van készülőben. Meg akartam lepni valami újjal, és elgondolkodtam rajta, hogy vízben még nem is csináltuk. Bevonultam a tengerbe, ölemben Sophie-val.
- Ez borzasztóan hideg - sikkantott fel, mikor letettem.
- Nem ez nem hideg, csak sokat voltál a napon..gyere lemoslak picit - letettem, a combjáig ért a víz, azokig a gyönyörő hosszú vékony combokig. Éreztem, hogy megállíthatatlanul merevedem. Ahogy megérintettem a vizes kezemmel a hátát összerezzent, de aztán lassancskán megszokta. Vett egy nagy levegőt és elmerült a kristálytiszta vízben. Mikor felbukkant és hátralibbentette a vizes haját, éreztem, hogy elönt a nedv, hogy mindjárt végem, a mellei kissé meglibbentek de csak nagyon picit, hiszen egyébként gyönyörű feszes és kerek cicikkel és popsival rendelkezett. Odajött hozzám, mire megcsókoltam. Érezve, hogy tudja mire gondolok, mikor visszacsókolt és a nyelve a számba került, a kezem elkalandozott a hátára, hogy kikössem a bikinijét. 
- Ahh - nyögött fel, mikor lecsusszant róla a felső és a kemény ciciket a mellkasomhoz szoríthatta. Megfogtam a mellét és masszírozni kezdtem miközben csókoltam,  a másik kezemmel pedig a bugyijában matattam. Ujjamat kicsit odaszorítottam a csiklójához, mire felszisszent, majd mikor kicsit széjjebb húztam a szeméremajkait és mégjobban megnyomtam neki, a karjaimba omlott….
*Sophie*
- Hmm…valaki nagyon nedves idelent - nevetett bele Niall a csókunkba, de én nem tudtam válaszolni annyira elöntött a kéj, amit a kezével okozott nekem. Ujjai körözni kezdtek a csiklómon, majd továbbhaladtak és az egyiket belémdugta. A csípőm megrándult, és belekarmoltam a hátába, annyira élveztem a dolgot. Közben a fülembe suttogott.
- Élvezed mi? Azt kívánod, bár sosem hagynám abba. Megőrjítesz kislány. Felizgulok tőled, már a gondolatodtól is elmegyek - ugyanúgy zihált, ahogyan én. De mégsem maradhattunk a nyílt vízen, nem azért mert megláthattak volna, az szertinem egyikőnket sem érdekelt, az igazi ok az volt, hogy nem találtunk megfelelő pózt. A tenger nem hullámzott nagyon és a közelben volt pár szikla ezért Niall megint felkapott, és sietősen odavitt. Itt minden sokkal jobb volt, meg tudtam támaszkodni, sőt fel is ültetett az egyik kisebbre és a hasamat kezdte el csókolni, a gyenge pontomat, amitől annyira beindulok. Hangosakat nyögtem szinte sikítottam, miközben megint ujjazott és a nyelvével izgatta mellé a csiklóm.
- Niall, ne hagyd abba - üvöltöttem bevadultan, mikor felállt és bocsánatkérőn rámnézett. Lerángatta magáról a nadrágot és előbukkant a szerszáma, olyan keményen állva hogy rögtön megértettem, miről van szó. Kérés nélkül leugrottam a szikláról, majd letérdeltem a sekély vízbe és minden hezitálást félredobva tövig benyomtam a számba a péniszét. Egy mély nyögést hallatott, majd mégegyet, míg végül  nem bírta abbahagyni, csak kapaszkodott a sziklába és az örömtől kábultan hátraszegett fejjel élvezte, ahogy gyorsan de nagyon puhán jártatom az ajkaim a szerszámán. Éreztem, ahogy a csípője megrándul, mire gyorsan abbahagytam, nem akartam, hogy most menjen el. Felálltam, Niall megfordított, nekitámaszkodtam a sziklának ő megfogta a csípőmet péniszével még néhányszor végigsimított a bejáratom körül, majd egy határozott erős lökéssel tövig belémnyomta. Felsikítottam. Eget rengető érzés volt, ahogy mozgott bennem, miközben ráhajolt a hátamra, és az egyik kezével előlről a csiklómat is izgatta. Gyorsan és határozottan csinálta, csípője a fenekemen csattogott, szájával közel hajolt a fülemhez és megint suttogott. 
- Jó így? Így szereted mi? Mondd a nevem te gyönyörű! - nem szeretett csúnyán beszélni és nem is bántam de ennyire nem volt még beindulva soha. Éreztem, hogy jön az orgazmus egyre nagyobbakat sikítottam.
- Niall! Jön, ne hagyd abba, csinál, a rohadt életbe - szinte kapartam a sziklát, olyan jól esett. Mikor éreztem, hogy a vaginámat elönti a meleg nedve én is megfeszültem és átadtam magam a gyönyörnek, sikítottam, a lüktetés nem akart abbamaradni, feszített és én beleremegtem. Niall még mozgott bennem egy kicsit levezetésképpen, majd kihúzta az immár lankadt férfiasságát belőlem. Megfordultam és megcsókoltam, beletúrtam a vizes hajába és felnevettem, mikor közölte, hogy imád velem tengerpartra járni.

4 megjegyzés:

  1. Szia imádom a blogod! Minél hamarabb rész követelek! Ha gondoldod benézhetsz a blogomba : http://justaninnocentmoment.blogspot.sk/. Remélem teszeni fog!
    Puszi Blue-Eyed Girl

    VálaszTörlés
  2. Még még még!:D Imádom s ez a Nialles a kedvencem. Gyorsan kövit please:)

    VálaszTörlés
  3. Ahj,kínzás!Soha nem fog megtörténni ez Velem és Niallal...olyan jó lenne!
    Imádom ezt a blogot.Még Niallal,sokat! ;)

    VálaszTörlés