2012. december 30., vasárnap

Békülös sex Zaynnel

Zaynnel 1 ève vagytok együtt ès most nagyon összevesztetek, már 1 hete nem beszèltetek. Egyik nap egy cetlit találsz az àgyadon "Kicsim ne haragudj. Szeretnék kibékülni veled." Felhivod, de nem veszi fel, de 10 perc múlva kopognak. -Szia-köszönsz Zaynnek amikor meglàtod öt -Szia. Beszélhetnénk?-nézett rád kikutya szemekkel -Persze, gyere be-bejött és becsuktad az ajtót. Leültetek a kanapèra. -Nagyon sajnálom amit mondtam, én nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni. -Semmi gind és én is szeretlek Ezután Zayn megcsókolt tèged és te beleturtâl a hajába. Eldöntött a kanapén és elkezdett levetköztetni, már majnem levetköztetett amikor te megforditottad a helyzetett és igy ö került alura. Adig vetközteted mire már csak boxerban volt és ahogy ültél érezted, hogy a férfiasága megkeményedik. -Valaki nagyon felizgult-nevettél Zayn elkezdte a kezèt a bugyidba vezetni é egy szempillantás alatt már ott volt bent és 2 ujját feldugta. -Úgy érzem nem csak én élvezem a helyzetett. Tovább vetköztetett ès már semmi nem volt rajtad. Leveted Zayn boxerét és elkezdted a kezedet szép lassan fel-le huzni a férfiaságán. Amikor kellökèppen felizgult a farka fölé pozicionáltad a bejáratod és lovaglópozban ráültél és lovagolni kezdtél. -Uram isten Zayn ez nagyon jó!-mondtad 2 nyögés között. -Én mindjárt elmegyek-mondta Zayn -Én is-ahogy ezt kimondtad èrezted az alhasadban a feszitö érzést és Zayn farka köré êlveztél,pàr lökès utàn ö is elélvezett. Kifuladva feküdtetek egymás mellett. -Következö menet a kàdban?-kérdezte -Okè Többit a fantáziátokra bizom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése