2012. szeptember 27., csütörtök

Niall-el egy vonaton.


Éppen utaztam Londonban amikor egy kapucnis srác leült mellém. Nem láttam az arcát, de arra rájöttem, hogy 18 körüli lehet. Feláltam, hogy kivegyem a fülhalgatomat a táskámból amikor fékezett egyet a vonat és ráestem az ismeretlen srácra.

-Bocsi nagyon sajnálom nem akartam-próbáltam felállni

-Semmi baj-mondta és nagyon ismerős volt a hangja, de nem foglalkoztam vele.

Elindultam a mosdó felé, hogy megigazítsam a sminkem. Odaértem és bementem volna amikor éreztem, hogy   valaki megfogja a derekam. 

-Nem bírtam neked ellenállni anyira szexi vagy-és megcsókolt majd belököt a mosóba és bezárta.

Elkezdte a nyakamat harapdálni és nem tudtam visszatartani és nyögtem egyet. Levette a kapucnit a fejéről és ekkor láttam meg, hogy ö Niall Horan. Nem törödtem vele csak élveztem ahogy kényeztett. Levette a pólómat majd a nadrágomat és a teljesen elázott bugyimon kezdte el a csíklomat masszirozni közben a másik kezével a melleimet simogatta. Én is elkezdtem levetkőztetni és amikor már csak ö is egy boxerban volt lehúztam azt is és elöttem volt teljes nagyságban a férfiassága. Először csak a nyelvemet használtam aztán az egészet bekaptam és elkezdtem szopni.

-Én....mindjárt-mondta és a számba élvezett-Most te jösz.

Feltett a kézmosóra és lehúzta a bugyim. A nyelvével a csiklomat izgatta és 2 ujját feldugta. Amikor én is elmentem jobban szétnyitotta a lábamat és belém nyomta a férfiasságát. Hagyta hogy megszokjam és utána elkezdett lassan mozogni majd egyre gyorsabban. Én nyögésekel adtam a tudtára, hogy jól esik. Néha adott egy csókot, de leginkább a nyakamat harapdálta és szivogatta. 

-Én... elfogok menni-mondtam neki és férfiassága köré élveztem, nem kellett neki se sok és ö is elélvezett. Felvettük a ruháinkat és kimentünk.

-És megtudhatom a neved?-kérdezte aranyosan

-[Y/N] vagyok. És te Niall ugye?

-Igen. Megadod a számod?-és nyújtotta a telefonját elvettem és beirtam.

Az út hátralevő részében beszélgetünk amikor mind a ketten más irányba mentünk kaptam egy sms-t "Folytatás nálam este? Niall xX"
Mrs. Horan

5 megjegyzés: